• خانه
  • درباره ما
    • اهداف
    • امکانات
    • کادر اداری
  • پایه ها
    • پیش دبستانی
    • پایه اول ابتدایی
    • پایه دوم ابتدایی
    • پایه سوم ابتدایی
    • پایه چهارم ابتدایی
    • پایه پنجم ابتدایی
    • پایه ششم ابتدایی
  • آموزش
    • آموزش آفلاین
    • آموزش آنلاین
      • پایه اول شکوفه ۱
      • پایه اول شکوفه ۲
      • پایه دوم یاس ۱
      • پایه دوم یاس ۲
      • پایه سوم نرگس ۱
      • پایه سوم نرگس ۲
      • پایه چهارم راحیل ۱
      • پایه چهارم راحیل ۲
      • پایه چهارم راحیل ۳
      • پایه پنجم طراوت ۱
      • پایه پنجم طراوت ۲
      • پایه ششم لاله ۱
      • پایه ششم لاله ۲
      • پایه ششم لاله ۳
  • گالری
  • بلاگ
  • تماس باما
  • تور مجازی
  • ورود
با ما تماس بگیرید:
011442292441
info@iranfardaamol.com
         شنبه, ۲۷ دی , ۱۳۹۹
وبسایت رسمی مدرسه ایران فرداوبسایت رسمی مدرسه ایران فردا
    • خانه
    • درباره ما
      • اهداف
      • امکانات
      • کادر اداری
    • پایه ها
      • پیش دبستانی
      • پایه اول ابتدایی
      • پایه دوم ابتدایی
      • پایه سوم ابتدایی
      • پایه چهارم ابتدایی
      • پایه پنجم ابتدایی
      • پایه ششم ابتدایی
    • آموزش
      • آموزش آفلاین
      • آموزش آنلاین
        • پایه اول شکوفه ۱
        • پایه اول شکوفه ۲
        • پایه دوم یاس ۱
        • پایه دوم یاس ۲
        • پایه سوم نرگس ۱
        • پایه سوم نرگس ۲
        • پایه چهارم راحیل ۱
        • پایه چهارم راحیل ۲
        • پایه چهارم راحیل ۳
        • پایه پنجم طراوت ۱
        • پایه پنجم طراوت ۲
        • پایه ششم لاله ۱
        • پایه ششم لاله ۲
        • پایه ششم لاله ۳
    • گالری
    • بلاگ
    • تماس باما
    • تور مجازی
    • ورود

    What to think of when managing a Hotel service

    خانه › انجمن ها › The best Hotel WordPress Theme › What to think of when managing a Hotel service

    • این موضوع 0 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 4 سال، 5 ماه پیش بدست AhmadRnj به‌روزرسانی شده است.
    در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
    • نویسنده
      نوشته‌ها
    • آگوست 19, 2016 در 10:24 ق.ظ #6333
      AhmadRnj
      مدیرکل

      How to Start a Boutique Hotel: How to Market Your Boutique Hotel

      An oft-overlooked aspect of opening a smaller hotel is your product distribution, or how you market yourself. Because you don’t have that existing brand recognition of the larger chains, you need to get the word out there about your resort. By defining your resort as a brand of one and communicating your standards in the same way that larger resorts do, your customers will gain a level of comfort and familiarity with your resort. Telling a unique story behind the location or history of the hotel (for The Chelsea, it’s nod to Atlantic City’s past) can put you over the top in terms of occupancy and success.

      The fundamental of marketing for a Hotel is that you must have a nice and beautiful Hotel Website. Consider using Hotel WordPress Theme Sailing – the best WordPress hotel theme for your business.

      The good thing for many start-ups is that the Internet has made this marketing aspect considerably easier. You can now put your boutique hotel on a level playing field with some of the larger branded properties thanks to the benefits of travel search engines like Expedia, Bing, Hotels.com and more as a great way to raise your brand recognition.

      No matter how you break it down, it comes down to your return on investment as a boutique hotel. But with no franchise fees and the opportunity to operate with your own customer service ideas and brand characteristics, boutiques offer the chance to succeed as an independent hotel.

    • نویسنده
      نوشته‌ها
    در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

    شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید. Login here

    جستجو

    دسته‌ها

    • بازاریابی
    • بلاگ
    • طراحی

    آخرین دوره ها

    خواندن و نوشتن

    خواندن و نوشتن

    45
    یادگیری پیشرفته

    یادگیری پیشرفته

    50
    تکنولوژی

    تکنولوژی

    20

    01144229241

    info@iranfardaamol.com


    شنبه, ۲۷ دی , ۱۳۹۹

    طراحی با و میرکا وب